Manuela

Lördag.

Publicerad 2011-11-05 21:10:25 i The diary,


Hejhej!
Dagen har spenderats med söta kusinen Emelie. Va först hos dem på lunch, fika och prat sen promenerade jag och Emelie iväg till mig, här satt vi i någr timmar och pratade medan vi fixade med lite grejer. Runt klockan åtta följde jag henne en bit på vägen hem inna ja vände och gick tillbaka.
Nu sitter jag här och dricker kaffe, försöker även plugga lite men tankarna flyger lite överallt så jag ska sätta in hårinpackning i håret tänkte jag eftersom de är så torrt och slitet får helt enkelt hoppas de hjälper.

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2011-11-06 19:46:31

jätte cool och häftig blogg! Kolla gärna in min om du har lust :)

Postat av: Matilda Sandin Δ

Publicerad 2011-11-08 12:36:12

Hej! Jag har frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du frågade en eller flera frågor! :-)

Postat av: Clara

Publicerad 2011-11-09 16:46:50

fin design!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela