Manuela

Lördag.

Publicerad 2011-11-19 23:03:23 i The diary,


Hejsan!
Bloggen har blivit lite dåligt uppdaterad i 2-3 dagar de vet jag. Har inte haft mycket att blogga om och sen har de hänt massor med saker jag inte haft lust att skriva om.
Idag har jag i alla fall haft skoj och inget jobbigt har hänt, förutom att pappa väckte mig 12:00 blev lite irriterad då bara. Runt klockan 2 när jag hade gjort mig i ordning och vaknat till lite promenerade jag iväg till farmor där Natalie rean va och väntade på att jag skulle komma. Vi åt god mat såklart, umgicks och sen fikade innan jag promenerade tillbaka hem. Hemma gjorde jag inte så mycket, bara skypade först med Kaltrina och sen med Lana innan jag promenerade iväg för att träffa Emelie vi hängde ett tag men nu är jag tillbaka hemma. Ska nu sätta mig och kolla andra halvleken med Real Madrid - Valencia eftersom jag glömde att matchen va idag så glömde jag kolla första halvleken också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela