Manuela

Lördag!

Publicerad 2011-11-12 15:40:18 i The diary,


Ikea turen med mamma gick helt okej, även om jag längtade hem till min sköna säng hela tiden. Blev lite snurrig av alla färger och så men annars gick de bra och tog inte allt för lång tid. När jag kom hem duschade jag och sen vilade en stund. Nu har jag dratt på mig lite kläder som ska se något lite festligare ut eftersom jag ska iväg till min kusin som firar sin 16års dag. Egentligen fyller hon inte idag utan imorgon men de är ju lättare att ta de på en lördag. Så nu ska jag ta ooch traska iväg dit sen så får hon fixa mitt hår och sminka mig lite eftersom jag inte har någon ork till att göra de.
Hoppas ni alla får en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Publicerad 2011-11-12 18:45:13

Det hoppas jag också :-) Snyggt halsband, har ett likadant som jag använder flitigt.

Postat av: Sofia - Vinn valfritt plagg!

Publicerad 2011-11-12 19:00:25

Lottar ut en stickad tröja från MONKEYSTORE som ännu inte kommit ut i webshopen.. Var gärna med o tävla :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela