Manuela

Home sweet home!

Publicerad 2011-11-24 16:02:02 i The diary,


Hejsan!
Äntligen hemma säger jag bara! Dagen har varit, ja som en vanlig vardag men jag har varit väldigt fast i mina tankar och inte orkat reagera så mycket på vad andra säger och gör. Jag tänker alldeles för mycket, på allt verkligen. Allt som kretsar runt mig, på de som sagts och gjorts. Jag önskar verkligen att jag kunde låta bli att göra de men eftersom de är omöjligt så får jag helt enkelt lära mig att leva med de.
Tänkte rensa i rummte lite och samtidigt försöka rensa ut några tankar ur skallen men jag får se hur de går med den saken.

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2011-11-24 16:14:50

vilket fint halsband, vart har du köpt de någonstans? :)

Postat av: Felicia'N

Publicerad 2011-11-24 19:59:07

Fråga stund på bloggen jsut nu, fråga vad du vill, lovar att svara! :)

http://feeliciaaollg.blogg.se/2011/november/fraga-pa-nu.html#comment tack i förhand!

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-11-24 21:44:57

fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela