Manuela

God morgon!

Publicerad 2011-11-12 09:07:24 i The diary,


Hejhej!
Idag är jag otroligt trött, huvudvärken är tillbaka och pata kan jag inte göra, sitter bara tyst hela tiden. Men oavsett allt detta så måst jag åka ner till Ikea med mamma, vi ska välja lite nya vitvaror och skåp till köket i den nya lägenheten. Tur så måste vi vara hemma innan 1 för sen ska mamma till ljobbet så jag hoppas jag kan hålla ut i några timmar. Orkade inte ens göra i ordning håret ordentligt utan satte bara upp de i en hög toffs med massa hårspray i så den håller. När jag inte orkar platta mitt hår och jag ska någonstans då vet alla att något är fel!

Kommentarer

Postat av: Lebanezza

Publicerad 2011-11-12 19:08:23

Ska vi ha länkbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela