Manuela

God morgon.

Publicerad 2011-11-29 10:42:00 i The diary,


Hejhej!
Sitter i skolan såklart denna tisdags morgon, skriver på min svenska uppsats. Jag har fastnat lite nu för de är lite invecklat hela skrivningen eftersom vi i en del av allt ska ha med som en intervju med henne så man måse ha lite fantasi, vilket jag har väldigt lite av. Men medan jag tänker på hur jag ska få ihop de hela så bloggar jag lite och samtidigt smuttar på mitt kaffe. Ska försöka komma in i skrivningen på arbetet nu igen, de är inte så långt kvar till lunch nu.

Kommentarer

Postat av: Amanda L

Publicerad 2011-11-29 11:58:37

Från och med den första december drar julstämningen igång på riktigt på min blogg.

Känn dig välkommen.

Tänd ett ljus och låt det brinna!

Låt aldrig hoppet försvinna <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela