Manuela

Breaking dawn!

Publicerad 2011-11-15 14:57:09 i Media,

Bild här ifrån

Kaltrina följer med mig till stan efter skolan innan jag ska till Sejla, eftersom jag måste hämta ut bio biljetterna till Breaking dawn som jag och mamma ska gå och se på klockan 21.00 imorgon. De är som min och mammas tradition att se på Twillight filmerna tillsammans för de har vi gjort sen den första filmen kom ut. Alltid är de lika roligt också, vi va på midnatts premiären förra filmen men de gick inte nu för mamma jobbar natt idag så vi får nöja oss med att se den flera timmar efter premiären.

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2011-11-15 15:26:47

ja, eller hur! älskar den!

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-11-20 20:17:20

måste se snaaaart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela