Manuela

Back in school!

Publicerad 2011-11-14 15:11:36 i The diary,


Har haft en iktigt jobbigt måndag, orkar inget men massor ska göras. För lite sömn blev de i natt så jag har varit lite små sur och irriterad. Lektionerna är otroligt långa och man bara räknar ner minuterna till man får åka hem. Hade håltimma tidigare som jag spenderade hemma hos Sara med mysigt prat och en kopp kaffe, evigheter sedan vi sågs känndes de som eftersom jag har varit sjuk. De va nästan höjdounkten med dagen, fast nästan bara. Fick en fin present av Kaltrina som gjorde min dag, ni får se den när jag kommer hem!

Kommentarer

Postat av: Amaaaanda

Publicerad 2011-11-14 18:03:15

Hej!

Har en tävling på bloggen just nu där du kan vinna en nagelprodukt från Ginztra.com, du får själv välja vilken produkt just du vill vinna! Det finns lösnaglar, nagellack, dekoration, handkrämer !

Var gärna med och tävla :)

http://amaaanda.myshowroom.se/tavling-dar-du-far-valja-din-vinst-sjalv/



Kram Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela