Manuela

On a monday i'm waiting.

Publicerad 2011-05-02 16:14:22 i The diary,



Har haft den dummaste Måndagen någonsin, allt börjar såklart med att jag försover mig, så mamma får köra mig in till Lilla Edet så att jag kan ta bussen. Hinner i alla fall till min Engelska lektion och efter de har vi lång håltimma tänker jag och KAltrina så vi går in till stan där vi handlar lite och solar. Vi promenerar senare tillbaka till skolan och ska äta lunch men när vi sitter i matsalen ser de tomt ut då smsar jag Lana för att se om de är så att jag och Kaltrina har blandat ihop tiderna till lektionerna, och de hade vi ju så klart. Vi springer upp till svenska lektionen och är med de sista 40 minuterna.
Efter skolan så har jag inga bussar så jag drar mig till Sara i 50 minuter för att göra henne lite sällskap medan jag väntar på den, tillslut håller jag på och missar den men jag hade tur att bussen in till stan var lite seg så jag han med min.
Nu är jag hemma, väntar på att mamma ska göra klart lasagnen för jag är otroligt hungrig!

Kommentarer

Postat av: ABSOLUTEELIN

Publicerad 2011-05-03 20:43:12

snygg du är! bra blogg har du ockå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela