Manuela

I love my girl's!

Publicerad 2011-05-20 23:59:00 i The diary,

Har haft en riktigt go kväll med mina tjejeor, de började med dans och crazyness men tillslut så degade vi ner oss i soffan och vissa (jag) på golvet på mattan. Vi pratade om allt och inget, men en riktig härlig kväll hade vi allt. De finns massor av bilder som kommer upp i morgon för jag är så trött i benen och har riktigt ont i ryggen så jag orkar inget annat än att ligga i sängen och falla in i drömmarnas värld vilken sekund som helst. En sak som jag tycker är jobbig är att jag precis kom på att jag har smink, jag som aldrig brukar ha de, men nu orkar jag inte gå och ta bort de så de får jag helt enkelt göra imorgon när jag vaknar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela