Manuela

"Beställde jag väckning?"

Publicerad 2011-05-01 09:59:23 i The diary,

 



Emelie har inatt sovit hemma hos mig, och hennes mobil ringer 9.00 och väcker oss båda. Hon ska iväg och jobba och jag försökte somna om. Men de gick ju självklart inte. Fick isället den otroliga lust som jag har haft i många dagar nu att sätta mig och blogga. Dock har någonting hindrat mig från att göra de, men inte idag. Som ni såg i Emelies gäst inlägg så har jag skaffat mig ett liv. Jag är aldrig hemma, jag ta vara på tiden och vädret, med att umgås med nära och kära.
Men eftersom mina  fingrar flyger över tangenterna, jag har verkligen saknat att blogga. De är en liten del av mig att göra de och nu ska jag börja igen, inte för alla andra utan för att jag vill de.

- Kaffet är klart, undra om de blev någorlunda bra?. De är jag som har försökt koka de!

Kommentarer

Postat av: Linnea Sjöström

Publicerad 2011-05-01 10:17:18

Härlig bild!:)



Jag har en fin tävling igång just nu, värt att kolla in, kanske det är något för dig :)

http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/april/vinn-valfritt-smycke-fran-midnightmarket-1.html#comment



Är du intresserad av att få en finare, bättre design på din blogg? kolla in detta http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/april/bloggdesign.html#comment

Postat av: paulina

Publicerad 2011-05-01 12:41:54

grym blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela