Manuela

Walk to the city.

Publicerad 2011-03-17 15:56:18 i The diary,




Nu väntar jag på att Zeljka ska platta klart sitt hår sen ska vi promenera ner till stan och kolla lite i butikerna. Jag är på jakt efter en vår jacka och några nya snygga toppar. Förhoppningsvis hittar jag något fint till mig själv, men det händer inte ofta nu för tiden. Beror väll på att jag är lite kräsen av mig, lite synd faktiskt.
Men nu måste jag dra på mig skorna och sen ska v promenera iväg. Solen skiner så det är härligt men dock är det lite kallt men man kan inte få allt man önskar.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-03-17 18:54:04

Fin blogg!

Kika gärna in på min blogg & svara på dagens fråga, kanske anmäla dig till veckans blogg också :)? utser en vinnare senare ikv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela