Manuela

Torsdag.

Publicerad 2011-03-17 20:49:45 i The diary,



Sitter hemma och gör ingenting, jag vet inte om jag är trött eller pigg. Är det tidigt att sova?, kanske lite med tanka på att jag ändå har sovmorgon i morgon. Men det är ju ändå aldrig fel att sova ut ordentligt. Gud, beslutsångest. Men tänk om jag bara hade de när de gäller saker som om jag ska sova eller inte, då hade mitt liv kanske varit lättare. Jag måste alltid tänka ska jag eller inte och tack vara de så händer saker jag inte vill ska hända och jag förlorar folk jag ville ha kvar i mitt liv. Men jag kan helt enkelt inte öppa mig hur fort som helst, allt tar sin lilla tid med mig. Men jag vill vara säker på att jag kan lita på dig och du har kanske nu bevisat för mig att jag inte kan det..
Okej, nu märkte jag att jag kom bort mig lite från de jag egentligen ville skirva om, men aja det blir så iband och man måsta ju skriva av sig ibland. Nu ska jag duscha, och sen sova eller jag kanske kommer tillbaka till datorn lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela