Manuela

Tisdag.

Publicerad 2011-03-08 16:52:23 i The diary,



Känner mig ganska glad idag, kanske beror på att vi har fått en egen dator från skolan som jag har suttit och pysslat med och instalerat grejer på. Eller att solen skiner och verkligen värmer. Jag och kalle gick ner till kanalen idag och satte oss med var sin kopp kaffe. Det var riktigt mysigt, lite jobbigt bara med massa fåglar som nästan flög in i en. Har även varit och köpt present till mamma det är ju internationella kvinnodagen idag.
Nu ska jag få i mig lite mat medan batteriet till kmeran laddas så det kommer upp bilder från dagen sedan.

 

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2011-03-08 17:16:50

hej, jag tänkte tipsa dig om en sida där du kan tjäna lätt tjänade pengar. Det kan Te.x va att du ska trycka på en gilla knapp på facebook så får du 25 kr, hur lätt är inte det lixom. Nu får du 20 kr när du går med också, Jag kör på att värva vänner, funkar grymt bra ! Bli medlem du också, http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24299



kram matilda :)

Postat av: EmizZ

Publicerad 2011-03-08 19:12:04

sv: härligt! :) med mig är det toppen, jag har lov nu så det är riktigt skönt! kram ^_^

Postat av: Isabelle Jonsson

Publicerad 2011-03-08 20:28:17

sv: vart med härliga vänner och sovit typ, haha..! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela