Manuela

Söndag.

Publicerad 2011-03-13 13:53:36 i The diary,

Det borde inte ens va tillåtet att se så mobbad ut som jag gör på bilden, men ett gott skratt förlänger livet!

Hejsan!
Har haft de ganska stressigt hittils idag. Pappa kom och väckte mig 12 för vi skulle åka till farmor och äta klockan 13 så jag fick göra mig i ordning lite snabbt innan vi åkte iväg. När vi kom fram fick jag äta fort för mamma skulle köra mig hem innan hon skulle till jobbet eftersom jag har skoskav så jag kan knappt gå.
Nu är jag i alla fall hemma, ska vila lite och sen så ska jag städa och lite plugg får det också bli idag. Inte så rolig söndag men det är ju den tråkigaste dagen i veckan.

 

Kommentarer

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Publicerad 2011-03-13 14:38:38

sv; skönt att höra :D

Postat av: EMELIE - FOTO

Publicerad 2011-03-13 17:21:48

sv; jo super!:D fin bild

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela