Manuela

If i just could wake up in the world of love.

Publicerad 2011-03-20 14:34:26 i The diary,



En nyvaken jag på bilden, känner mig lite seg idag men de kan bero på att jag vaknade för 45 minuter sedan. Har ätit lite frukost och sen så har jag suttit och pillat med lite nya uppdateringar till datorn. Inget speciellt roligt men saker som måste göras.
På tal om saker som måste göras så väntar mig idag massa städning, eftersom pappa är i Kroatien så får jag offra mig och hjälpa till lite här hemma så jag och mamma ska köra storstädning av lägenheten. Dessutom så måste jag städa rummet så jag komemr ha fult upp hela dagen. Men jag ska försöka komma upp med några inlägg så att bloggen inte står helt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela