Manuela

I was out in the sun.

Publicerad 2011-03-05 21:11:12 i The diary,

Idag hade jag riktigt bråttom, vaknade 12 och hade till 13 på mig att göra mig i ordning. Men jag som är så seg på morgonen började göra mig i ordning en halvtimme innan mamma skulle hämta upp mig och köra mig till farmor så jag fick stressa. Det otvättade håret fick åka upp i en toffs och så lite kläder och skinnjacka på. Det var ju så soligt och fint ute idag att jag ville ta vara på det så efter jag varit hos farmor åkte jag till trollhättan och mötte upp Kaltrina. Vi köpte oss en stor kopp kaffe var och satte oss vid vattnet ute i solen.
När molnen började komma gick vi istället till Max där vi åt och efter det skildes vi åt och jag åkte till Zeljka för att lämna en halsduk och fika.
Nu är jag dock hemma helt själv och jag e hungrig men det finns ingen som kan laga mat åt mig. Lite surt så jag stoppar istället i mig godis.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-03-07 16:49:06

Snygga öronhängen, vart e dem köpta?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela