Manuela

I fell in love.

Publicerad 2011-03-17 20:32:15 i Shopping,



Var i stan tidigare idag och när jag promenerade i Åhlens fick jag syn på dessa skönheter. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag försökte undvika att prova dem men det gick bara inte. Jag är helt kär, dock sa prislappen att jag lär få vänta lite innan de kan bli mina då skorna ligger på 799:-. Men jag ska försöka vara lite extra snäll så när pappa kommer hem från Krotien kanske han kan bidra med några hundralappar så att de kan bli mina.

Bilden är tagen från Åhlens hemsida, länk till skorna hittar ni här.



Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-03-17 20:45:07

sv;

Aha, okej! Trevligt :D

jag har ingenting planerat än, lär slappa i helgen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela