Manuela

Hur lyckas man!

Publicerad 2011-03-12 14:13:14 i The diary,



Jag hoppar in i duschen och säger till pappa att han ska ropa på mig om 10 minuter så jag hinner göra mig i ordnng och komma med bussen. Men han glömmer bort mig så jag står inne i duschen nästan 30 minuter. Jag har ingen aning om vad jag ens gjorde så länge. När jag kommer ut ser jag klockan och börjar springa runt här hemma för att komma i ordning men tillslut inser jag att det inte är någon ide att stressa för jag hinner ändå inte med bussen.
Nu är jag inte riktigt klar, måste hitta ett par byxor att ha på mig och så måste jag packa min väska. Ikväll är det tjejkväll hos Lejla så jag kommer inte kunna blogga på hela dagen. Men jag lägger in ett par tidsinställda inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela