Manuela

Home sweet home!

Publicerad 2011-03-10 19:54:23 i The diary,


Äntligen är skoldagen slut och äntligen är jag hemma. Kroatiska lektionen va en riktig plåga, vi fick göra så otroligt mycket på lektionen. Massor av grammatik som jag knappt förstår, jag vet inte riktigt hur jag överlevde lektionen.
Efter lektionen gick jag till Zeljka medan jag väntade på bussen hem. Där blev det fika, hon hade bakat jätte goda bullar men med blåbär istället för kanel. Vi hjälpte även Karlo att plugga till sitt prov i Kemi och det var väldigt roligt, jag fick lärt mig lite om det. Men de mest plågsamma med dagen var vägen hem från Edet. Ute är det storm och allt blåser i ansiktet på mig. Jag ville bara sätta mig på marken och gråta så jobbigt som det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela