Manuela

Fredag.

Publicerad 2011-03-18 13:46:31 i The diary,



Hej hej!
Skodagen tog slut för länge sedan, har varit hos Sara&Zeljka sedan dess och är fortfarande kvar här eftersom Kaltrina har lånat mitt busskort så jag kommer inte hem fören hon är tillbaka. Men det gör inte så mycket, jag har riktigt roligt här. Vi har fikat, pratat om Kroatien och kollat på filmklipp från förra sommaren. Man får en klump i magen av all saknad, längtar verkligen till jag åker ner till Kroatien ch får träffa all familj och vänner. Få njuta av värmen och de sena utekvällarna. Ne måste sluta prata om det, saknar de så mycket och nu komemr jag gå och tänka på det hela dagen.

Kommentarer

Postat av: Nathalie♥

Publicerad 2011-03-18 14:19:38

Jätte fin blogg! Allt bra? Kram :)

Postat av: Elina

Publicerad 2011-03-18 15:46:04

Hej, jätte fin blogg! Kommentera gärna min om du har lust :)

Ha det bra!



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela