Manuela

Day 10 - 10 things about me.

Publicerad 2011-03-27 13:06:26 i Something fun,

1. Jag älskar att äta mat. De är de godaste jag vet och jag kan äta hur mycket som helst.
2. Jag tänker aldrig på min vikt om jag e tjock eller så för de vet jag att jag inte är, blir till och med glad när jag går upp lite.
3. Jag finns alltid där för mina vänner när de känner att de behöver mig.
4. Jag kan lätt lita på folk för jag vill alltid se de bästa hos dem därför blir jag även ofta sårad.
5. Jag blir inte lätt kär och jag kan inte ha ett förhållande med en kille bara för att han ser bra ut.
6. När jag inte har min mobil nära mig så blir jag galen.
7. Jag tänker ofta mer på andra än på mig själv.
8. Jag pluggar alltid sista dagen innan provet.
9. Jag älskar att shoppa. Ingen nyhet kanske men de är ju bara så kul att få in nya plagg i garderoben.
10. Jag älskar alla mina par skor, jag har 28 par och varända par e som mina små bebisar. En dag då jag känner mig ful tar jag gärna på mig ett par skor jag älskar för att känna mig bättre.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-27 15:13:47

Var med i en utlottning om en underbar, justerbar dubbelring med kedjor i min blogg!



(2:a pris, inbjudan till bloggsvar.)

KRAM

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-03-27 17:14:24

Heej! Nu kör jag igång med veckans blogg igen! Komentera bara att du är med så lottar jag ut 3 vinnare på Onsdag. Lycka till! http://sofiesbildblogg.blogg.se/2011/march/anmal-er-har.html#comment

Postat av: miixx

Publicerad 2011-03-28 10:37:45

intressant ! =DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela