Manuela

Tuesday

Publicerad 2011-06-21 17:18:00 i The diary,

Idag så har de såklart varit skola, 4 timmars matte. På lunchen så var jag hos Zeljka eftersom maten i skolan inte såg så ätbar ut så de fick istället bli kaffe och macka. Men de roliga började efter skolan då jag träffade Kaltrina, vi hade inte setts på åratal känns de som. Visst de har gått en vecka bara men vi e vana att ses varje dag. Vi klarar knappt en vecka utan varandra hur ska vi då vara ifrån varandra från 1/7 till 20/8. Vi får se hur de går med den saken. I alla fall så tog vi oss en fika på Strandgatan och sen blev de en sväng på stan också visar upp de jag köpte strax innan jag nu ska sätta igång med en storstädning av mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela