Manuela

Torsdag

Publicerad 2011-06-16 23:25:00 i The diary,

Mina dagar känns som veckor, allt går så segt och så otroligt mycket händer. Har inte varit hemma hela dagen utan först skola på morgonen till klockan 14 sen hem till Zeljka sedan vidare till Irma för att säga hejdå till Sejla som sa iväg till Montenegro i 3 veckor. Kommer Sakna henne och Saknar även Sara redan som åkte i förr igår.

Efter blev de en sväng till Överby, men jag hittade ingenting. Jätte fult är allt och de som är fint har jag redan. När Överby stängdes åkte vi till Zeljka igen, färgade hennes hår tog en drink och bara slappade ute på balkongen. ;Em nu är jag hemma, ska hoppa in i dushen och sedan sova, jag har ju skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela