Manuela

Tisdag (skolavslutning)

Publicerad 2011-06-14 17:58:00 i The diary,

Imorse fick jag dra mig upp ur sängen eftersom jag inte somnade före 2 i natt, eftersom jag snoosade ganska länge också så han jag inte göra mig fin för avslutnings dagen i skolan. Men de är ju endå inget speciellt och dessutom ska jag gå sommarskola 10 dagar till den 28 Juni för att fixa mitt betyg i Matte B så jag slutar inte skolan riktigt än. Men dock hindrar de inte mig för att träffa mina tjejer i kväll och ha en lite girl's night. Hur jag ska ta mig upp i morgon klockan 6.0 vet jag inte riktigt men jag hoppas på de bästa. Nu måste jag börja göra mig i ordning, vet inte om jag kommer hinna blogga mer men vi får se. Ni får ha en bra kväll i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela