Manuela

Stressig men händelsefull dag.

Publicerad 2011-06-13 21:50:00 i The diary,

Fick idag skölja håret snabbt och sen föna, resultatet blev helt okej ingen större förändring blev de. Men jag fick göra mig i ordning snabbt för att hinna med bussen till Trollhättan, men sen va Kaltrina ändå seg så jag fick väna på henne i stan i nästan 1 timme. När hon väl kom blev de en fika och sen köpte hon en ny mobil till sig själv, då köpte vi även jordgubbar och skulle sätta oss vid kanalen där vi träffade på Erica och Lejla. Vi satt där en stund men sen fick jag stressa iväg till bussen för jag skulle titta på min kusin når hon sjöng i skolan. Till min förvåning var hon bättre än jag trodde! När de va klart blev de Pizza och en lite promenad innan vi gick åt var sitt håll.

Nu är jag hemma ska hoppa in i duschen, känner någon sorts illa mående. Jag hoppas i alla fall att jag mår bättre snart !

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2011-07-13 18:29:12

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela