Manuela

Shopping with my girl

Publicerad 2011-06-09 16:37:00 i The diary,

Tog mig upp ur sängen runt 9.30 för att göra mig i ordning lite snabbt och körde inte på något speciellt på mitt klädval idag utan de blev mörka jeans och de svarta linnet jag köpte igår. Simpelt men ändå nice. Runt 10.30 körde mamma iväg mig till bussen eftersom regnet bara öste ner som att de inte räckte med regnet va de jävla seg trafik till Trollhättan så Kaltrina fick vänta på mig i stan ett bra tag innan jag kom och vi åkte iväg till Överby för shopping. Jag hittade lite saker som jag visar upp, men märkte precis att shortsen jag köpte var fel storlek, att jag ska vara så klantig och glömma kolla sånt. Får åka tillbaka och byta dem en dag i helgen.

Nu är jag hemma, ska visa upp de jag har köpt i bloggen och sen tänkte jag städa lite i mitt rum för de är lite stökigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela