Manuela

My sunny day.

Publicerad 2011-06-03 21:29:00 i The diary,

Idag spenderade jag morgonen solandes på balkongen och tiden bara flög iväg. Så runt klockan 14 fick jag snabbt göra mig i ordning för att åka iväg till Trollhättan med mamma och handla mat och käka på Donken. Hon släppte sedan av mig hos Kaltrina, där jag fick vänta på henne några minuter innan vi promenerade oss in till stan. De fick bli en väldigt lång fika på Strandatan och sen en ännu längre promenad med två av hennes andra vänner innan jag satte mig på bussen hem.

Nu väntar jag på att mamma ska köra iväg mig till farmors lägenhet så jag kan ta med allt inför de att Kalle ska komma imorgon, vi två ska ju grilla och vi får ju se hur de går. Haha, ne nu måste jag packa ner allting. Bloggar igen när ja är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela