Manuela

Allt jag har missat

Publicerad 2011-06-15 19:34:00 i The diary,

Gårdags kvällen med mina tjejer va riktigt underbar och crazy som alltid så får vi massa roliga minnen med oss, ja dom minnena vi kommer ihåg i alla fall. Dock glömde jag kameran hemma så inge bilder finns. Dessutom kom jag inte hem fören 2.00 lite efter va den kanske till och med. Så jag hade tur på morgonen att jag hade ett wake up call, någon som ringde endast för att väcka mig, tur de för annars hade jag missat första dagen av sommarskola Matte B - 10 dagar. Vi hade ingen lektion utan vi fjantade oss, åkte runt på en biblioteksvagn i korridorerna, sprutade vatten på varandra och sen blev de även käk på kina restaurangen. Jag såg väll ut som en Zombie idag är förvånad över att folk inte sprang för sitt liv när de väl såg mig.

Efter allt så skulle jag till Emelie och fixa hennes hår, hon har ju sin avslutning idag. Men de blev riktigt bra även om jag va så jäkla trött! Men ne nu orkar jag inte ens blogga mer, sängen kallar jag är tillbaka som vanligt och extra utvilad imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela