Manuela

Onsdag

Publicerad 2011-07-06 11:20:43 i The diary,

Maximal ansträgning till att få till en någorlunda okej bild att ta med på bloggen.
Jag känner mig tömd på livsenergi, jag vet de låter dumt och konstigt men jag har en sådan konstig känsla innom mig hela tiden och jag orkar ingenting. Jag ser inte fram emot något heller för den delen. Jo att åka iväg från Sverige och de gör jag om 14 dagar. De känns som att de är en evighet kvar, men Sejla sötnosen kommer hem imorgon och vi ska förhoppningsvis hitta på massor med roliga saker att fördriva tiden med.
Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag dra mig till Trollhättan får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer

Postat av: A M A N D A

Publicerad 2011-07-06 20:49:18

Fin blogg, allt bra?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela