Manuela

God morgon.

Publicerad 2011-07-11 09:59:02 i The diary,

Har sovit otroligt dåligt i natt, men de har jag gjort nästan alla nätter sen sommarlovet började. Jag kunde inte somna igår fören efter klockan 1 även ifall jag hade stängt av allting. Jag bara låg där och tänkte på de jag egentligen inte vill tänka på. Men de va ömojligt att bara somna. Tillslut lyckades jag somna men jag vaknade upp flera gånger under natten och de blev en riktigt tidig morgon idag.
Nu får de bli kaffe och planera ut vad som händer idag.

Kommentarer

Postat av: cherie

Publicerad 2011-07-11 20:36:53

så snygg du är! :)

glöm inte att klicka in på min välgörenhetsblogg, det lilla du gör som att klicka in på bloggen kan göra skillnad. Kram/ cherie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela