Manuela

Every day starts at the same place as it ends, the bed..

Publicerad 2011-07-07 20:56:32 i The diary,

Ligger i min säng, vaknade upp för en stund sedan. Nej jag har inte sovit bort hela dagen, jag har redan varit uppe en gång men jag fick dra mig tillbaka till sängs eftersom jag i natt hade sovit på tok för lite och när jag gör de kan jag inte äta så jag fick sån ångets och illamåendet kom som en våg när jag va hos Zeljka tidigare idag. Beslöt mig då för att åka hem och krypa ner under täcket. Lyckades sova i en timma kanske men nu är jag uppe igen. Ska ligga kvar i sängen dock eftersom huvudet snurrar så fort jag reser mig upp.

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 17:56:32

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela