Manuela

Wednesday Diary .

Publicerad 2011-01-12 21:11:05 i The diary,

Idag så kom jag nästan inte upp ur sängen när klockan ringde 7.30. Planerade att jag skulle sova tidigt men efter inlägget i bloggen så fastnade jag vid Facebook så jag kom inte i säng fören runt 1. Inte ett så allt för smart val från min sida. Dessutom började jag inte fören 12 men jag hade lovat Yara att träffa henne i stan redan 10 så det var bara att dra sig ur sängen.
Skoldagen var annars inte så intressant, satt och snacka med Medina på rasten om konserterna vi har varit på och att det är dags snart igen. Känner mig sjukt taggad att slå klackarna i taket till balkan musik.
Efter skolan så gick jag till Sara&Zeljka, där käkade vi, fikade och hade det jätte roligt som vanligt. Runt klockan Fem åkte vi iväg till Överby och jag kunde inte låta bli att köpa en jätte fin tröja som jag visar upp senare.
Kom hem för ett tag sedan, har dansat runt här i lägenheten med balkan musik på högsta volym. Man får helt enkelt passa på när man är hemma själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela