Manuela

Wednesday Diary

Publicerad 2011-01-26 20:55:22 i The diary,

Idag, ja vad ska man säga om idag. Jag kan ju börja med hur allt började eller hoppa till slutet. Ne nu förvirrar jag säkert inte bara mig själv.
Som start på skoldagen skulle eleverna från de kommunala gymnasieskolorna dansa tillsammans. Alltså vi ska vara trevliga och rara medan vi dansar med personer som vi inte känner. Jag kan ju säga att det ändå gick ganska bra trots att jag hade trott att det skulle bli otroligt pinsamt. Men det ända felet är väll att jag inte kan dansa i par för då trampar jag min partner på tårna och eftersom det var fullt med folk i salen så trampade jag dom bredvid mig på tårna också. Lite komiskt om man tänker efter.
Sen var det till skolan där det till lunch för mig blev grönsaker och knäckebröd. Ibland är ju skolmaten verkligen oätbar! Efter det lite godis och kaffe innan vi körde igång med föreläsningen igen. Vi höll på ganska kort tid idag men det är ju så himla skoj så tiden går säkert fort för det.
Efter skolan så åkte jag en sväng till stan med Ranja&Lana, det blev lite kikande i affärer och en väldigt roligt fika innan mamma,pappa och farmor kom och hämtade mig. Vi handlade mat och så åkte vi hem. Men mamma har även köpt två presenter till mig som jag visar upp alldeles snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela