Manuela

Tuesday diary.

Publicerad 2011-01-25 21:44:21 i The diary,

Att gå upp idag var en plåga, men det är ju sånt som händer när man går och lägger sig klockan 1 på natten. Men det var ganska värt för jag fick sola i 15 minuter och nu känner jag mig brun. Men det va något pampigt solarium Lana tog med mig till och det hade såklart massa knappar och jag som inte kan låta bli att trycka på dem. Men den knappen jag kom åt var något så att de sprutade vatten på mig och jag blev skit rädd, när jag tänker efter måste det sätt väldigt roligt ut när jag hoppade till och sen svor åt solariet.
Skolan idag var väldigt intressant, vi har föreläsare på besök. Tror hela grejen heter akta huvudet. Det handlar i alla fall om våld och är jätte intressant. Vi ska hålla på med detta i 3 dagar så att gå upp kommer inte vara lika jobbigt när man vet att det händer något roligt.
Efter skolan va jag hos Sara&Zeljka, vi käkade och fika innan det blev en tripp till Överby. Såklart kunde jag inte låta bli att shoppa lite. Visar upp det snart här i bloggen, men först ska jag måla klart mina naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela