Manuela

Saturday diary

Publicerad 2011-01-15 18:39:34 i The diary,

Hejsan svejsan!
Åkte upp till Trollhättan idag hann inte blogga innan jag åkte eftersom jag hade jätte bråttom till bussen. Är fortfarande här men jag bloggar från Saras dator. Nu sitter jag med hårfärgen i håret och väntar på att tiden ska gå så att jag kan skölja ur det och se resultatet, är väldigt nervös för jag vill inte att det ska bli för ljust.
Innan vi satte i hårfärgen så har vi ätit och fikat. Det är lika mysigt som vanligt att umgås med Zeljka, dessutom har jag fått prata ut om allt som har hänt och fått lite vägledning så allt känns mycket bättre.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-15 18:59:51

Hej!



Jag har precis startat en blogg som är tänkt ska fyllas med massvis av tips, för alla. Ifall du vet något du gärna skulle vilja dela med dig kan du enkelt lämna en kommentar. Självklart länkas varje tips och självklart hoppas jag på att bloggen når ut till så många som möjligt.



Tack på förhand.

http://dagtips.blogg.se

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-15 20:15:03

allt bra?

Postat av: Issa

Publicerad 2011-01-15 20:43:11

sv: Haha thx, allt bra? :D

Postat av: Amanda Rieem

Publicerad 2011-01-15 22:00:17

Hej Hej!



Jag har en nystartad toppblogg på den nya portalen scenbloggen.com Kika gärna in och lämna feedback på vad du ser! :D



KRAM KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela