Manuela

My day.

Publicerad 2011-01-09 00:48:33 i The diary,

Bild sen i somras.

Har haft en ganska bra dag även fast jag vakna upp 6 i morse och hade fått värme slag, fick ställa mig i duschen och sätta på kall vattnet och svalka mig. Så konstigt, det har aldrig hänt mig innan. Som tur kunde jag somna om sen och sov ända till 12 då mamma kom och väckte mig.
När klockan va runt 14 så åkte jag iväg till Trollhättan, besökte först Sara&Zeljka innan vi gick till kyrkan tillsammans och sen efter åkte jag hem till en vän en stund. Däremot när jag skulle åka hem så lyckades jag missa bussen så jag åkte hem till Zeljka igen där vi hade det riktigt roligt speciellt då hon skulle följa mig till bussen och jag slog ihjäl mig nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela