Manuela

Monday diary.

Publicerad 2011-01-31 19:27:25 i The diary,

Ny profilbild på Fb...


Måndagar alltså. Jag förstår inte hur jag klarar av dem, en skoldag på lite mer än 9 timmar, att komma hem helt slutkört och inte ha någon ork i kroppen kvar. Man blir helt enkelt deprimerad, men att jag och Lana drog en sväng in till stan på håltimman gjorde mig lite gladare då jag hittade en super snygg och rymlig ny väska och söta underkläder. Har man en grå dag får man helt enkelt göra det bästa av den. Dessutom så var jag hos Sara&Zeljka en sväng efter skolan och jag fick lite råd om hur jag ska göra med saker och ting som jag går och grubblar på. Så min dag var i slutändan lyckad, även fast jag funderade på att strypa mig själv med någon sladd i datasalen på den 2 timmar långa sista lektionen, man bara ser på klockan och vill att den ska bli 17.15.
Nu är jag hemma så jag ska bara hänga framför datorn en stund till och få upp lite fler inlägg här i bloggen, bland annat bild på min nya väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela