Manuela

Choklad

Publicerad 2011-01-14 22:25:22 i The diary,

Farmor som är så snäll tog med sig choklad till mig förut när hon kom hit. Min räddare i nöden kan jag lugnt säga, vad är en fredagskväll hemma utan choklad?. Misslyckad! Man måste ju ha något onyttigt att stoppa i sig när man sitter hemma.
Nu måste jag dock höra av mig till Kaltrina, eller det har jag redan gjort hon måste bara svara. Mitt huvud håller på att sprängas, jag tänker för mycket på onödiga saker som gör mig galen. Måste dumpa lite av allt på någon, som tur har jag Kaltrina som alltid lyssnar. Ja eller i alla fall då hon svarar. Haha!

Kommentarer

Postat av: MENIVER - A walk to remember

Publicerad 2011-01-14 22:30:38

Sv, Visst är den :D Samma här :D Åh, tiihi tack så mycket!:D

Kram

Postat av: matilda

Publicerad 2011-01-14 22:36:34

Choklad (L)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-01-14 23:44:44

Sv: Åh tack så mycket! Gör sådana örhängen och mycket mer till förmån för rädda barnen :)

Örhängena finns att beställa här: http://designbyemmalysen.blogg.se/



Postat av: marina

Publicerad 2011-01-15 19:36:46

Shit jag hade glömt att jag har köpt choklad idag, tur att jag såg bilden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela