Manuela

Tuesday diary

Publicerad 2011-02-01 18:53:45 i The diary,

Hejhej.
Vilken dag, jag fick aldrig sova ut ordentligt utan blev väckt av klockan. Skoldagen gick fort och jag gick förbi skolsköterskan och skaffade mig ett gymkort på Friskis & svettis så jag och Lana ska börja träna redan imorgon. Jag är ganska nervös över det hela eftersom jag inte har tränat på flera år och min kondition är urdålig.
Efter skolan åkte jag och Kalle till Överby först där jag köpte ett par skor och sen in till stan där jag köpte ett par byxor. Vi tog även en fika på Espresso house och så solade vi. Känner mig genast fräschare efter att ha solat.
Nu är jag hemma, ska trycka i mig lite mat nu. Farmor har lagat sarma och såklart som vilken balkan farmor som helst skickat hem det till oss. Eller, nja hon ringde pappa så han fick hämta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela