Manuela

Sliten!

Publicerad 2011-02-26 13:03:58 i The diary,

God morgon!
Kviknade till runt för en timme sedan, har bara legat i sängen och inte velat gå upp ett bra tag. Men eftersom pappa har bestämmt med min faster och hennes familj att vi ska träffas och äta tillsammans så var det dags att gå upp och få lite ordning på sig själv.
Gårdagen var super rolig, det bästa va förfästen hos Lejla där vi var och gjorde oss i ordning, umgicks, sjöng och hade det riktigt roligt. Vi kom till Göteborg runt tio tiden och allt gick så jäkla fort, det känndes som att hela festen var slut efter bara 10 minuter. Men jag hade kul med mina tjejer som alltid. Det var kanske dock inte en av de bästa fester vi varit på men den var helt okej. Bilder kommer så fort de andra har lagt ut något på Facebook eftersom jag bar atog 3 bilder. Men jag bjur på en bild på mig från innan vi åkte iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela