Manuela

Onsdag?!

Publicerad 2011-02-23 12:53:53 i The diary,

Det är redan Onsdag och jag har slösat bort mer än halva lovet på att göra om i mitt rum och det är inte klart än, men det är lugnt. Imorgon borde jag och mamma vara klara och jag kan flytta in igen i ett ny renoverat rum.
Jag har inte bloggat eftersom inget intressant händer just nu förutom att jag spiller färg hit och dit. Men jag har inte slutat blogga det klarar jag inte av. Detta är värre än en drog, när man börjar är det svårt att sluta.
Ne nu måste jag hjälpa mamma igen, min rats är slut!

Kommentarer

Postat av: Jenny Halvardsson

Publicerad 2011-02-23 17:36:57

Hej! Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll! :) Håll mitt intresse för bloggningen vid liv genom att läsa och kommentera. Tack på förhand! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela