Manuela

Once you go bloger, you never go back

Publicerad 2011-02-19 10:55:40 i The diary,

Äntligen är det lov. Jag behövde verkligen lov. Lov, lov, lov. Om man lägger till ett e på slutet i lov blir det love och man vet ju aldrig vad som kan hända. Ne nu måste jag samla mig lite, men allt känns så bra fast på ett fel sätt eller fel att jag känner mig bra. Men ändå vill jag förändra saker och ting, bara för att jag har slått i huvudet några gånger för mycket. Så på måndag ska jag och mamma åka och köpa färg, jag ska måla om i mitt rum, möblera om också. Kanske slänger ut min trogna vänn fotöljen som har funnits här för att kläderna ska slippa ligga på golvet så nu får det helt enkelt bli mer ordning och reda. Dessutom ska det slutas med dåliga vanor och allt ska bara vara som jag vill. Visst det låter kanske lite ego, men jag förtjänar att tänka lite på mig själv då jag alltid annars prioriterar andra.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-02-20 22:11:08

javisst är de :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela