Manuela

Monday diary

Publicerad 2011-02-07 20:57:01 i The diary,

Stör mig lite på att jag ser sminkad ut på bilden fastän jag inte är det, bilden togs i morse cirka 20 minuter efter att jag hade klivit upp ur sängen. Man kanske ser att jag fortfarande är ny vaken på bilden, min blick är någonstans i drömmarnas värld.
För att återgå till det jag egentligen tänkte skriva om, min dag alltså. Ja hur ska man börja.. Jag kommer till skolan har en otroligt o intressant lektion i webbdesign och resten av lektionerna svenskan&engelskan var inte heller så speciella. Det var först Fotografiskbild lektionen då jag kom lite till liv då jag skulle försöka Photoshopa ut en anka ur min bild för den förstörde hela bilden. Satt där ett tag med min lärare och han försökte visa mig hur man skulle göra men jag hade lite svårt att greppa det först. Men tillslut kom jag igång.
Efter skolan blev det fika hos Zeljka&Sara, det var så kul att träffa dem båda efter att inte ha träffat dem på hela helgen.

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-02-07 21:49:24

Vacker utan smink! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela