Manuela

Måndag, hemma, feber. Hjälp mig.

Publicerad 2011-02-28 15:06:59 i The diary,

Vilken dag. Jag vaknar av att klockan ringer och jag känner hur kyligt jag tror att det är och att kroppen inte alls har så mycket ork i sig. Men ändå körde mamma iväg mig till skolan och jag klarade av att vara där i hela 30 minuter innan jag gick till skolsyster och fick reda på att jag har 28,4 graders feber. Så det var bara att ta sig hem och ner i sängen. Har sovit ett bra tag nu och jag ska fortsätta sova så fort jag har fått lite mat i magen.

Kommentarer

Postat av: isabellnatasa

Publicerad 2011-02-28 16:01:40

visste inte att du hade blogg! såg din kommentar nyss, va söt du är, hoppas du mår bättre. KRYA♥

Postat av: Ida

Publicerad 2011-03-01 09:23:12

Tack så mycket :D

Och desamma förresten hehe :)

Postat av: Tobias Menees

Publicerad 2011-03-03 14:26:20

Älskar du att blogga? Varför inte tjäna pengar på traven, kolla in bengar.se.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela