Manuela

Lördag med tjejerna.

Publicerad 2011-02-05 23:49:58 i The diary,

Jag och Lana tog en bra stund på oss i morse innan vi kom i ordning. Ja om man kan säga så, jag såg ut som att jag rest mig från de döda. Men vi kom iväg till trollhättan. Först en sväng till Lana så hon kunde lämna sina grejer, sen åkte vi in till stan och käka på Max innan vi träffade Kaltrina för att gå till Fotbolls Cuppen. Vi kommer dit alla tjejer ser ut som att dom ska på fest utom vi. Kände mig ganska mobbad, men det var ju en cup så varför ska man göra sig i ordning värsta?.
I alla fall efter drar vi och käkar pizza jag, Kalle och Lana. Jag åt såklart hela min, Lana åt också en bra bit av sin men Kalle åt ju nästan ingenting. Måste lära henne äta! Haha. Efter tar jag bussen till Edet där min farbror hämtar upp mig och jag åker till mina kusiner, det blir mat igen. Tacos nu och jag var så mätt men jag var ju tvungen att äta och för tacos finns det ju alltid lite plats. Efter vi hade ätit klart åkte vi till Godislagret och köpte med oss massa gott att äta innan vi åkte tillbaka till dem för att se på Melodifestivalen.
Nu är jag hemma, har duschat och vilat lite. Men sängen väntar nu så jag ska krypa ner under mitt täcke och sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela