Manuela

God morgon!

Publicerad 2011-02-05 11:17:48 i The diary,

Jag och Lana vaknade ganska tidigt, redan klockan 8. Vi var så hungriga så vi käkade direkt och nu har vi bara legat och degat i sängen.
Kvällen igår var riktigt lyckad, bowlingen gick skit bra och jag fick hela 348 poäng. Vinnaren av tjejerna och såklart eftersom vi körde i lag så van jag, Sejla och Lana över de andra med cirka 100 poäng. Efter bowlingen så drog jag och Lana in på Max och åt innan vi åkte vidare till Bella där vi sjöng singstar, dansade och hade annat kul. Dock hamnade min mobil i toaletten och jag sköljer den sen under rinn ande vatten men den fungerar ända till vi ska hem och jag tappar den i en vattenpöl då dör den.
Lägger upp lite bilder snart ska bara överföra alla från kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela