Manuela

Fredag!

Publicerad 2011-02-25 12:49:56 i The diary,

Ja som ni ser på bilden är rummet inte riktigt klart än, de ända jag har i rummet är det nödvändigaste. Plattång, säng, vatten?, spegel och då min smockfulla garderob som jag borde städa i.
Nu håller jag på och gör mig i ordning för fullt för jag ska snart iväg till trollhättan, ska sola, kolla i butikerna lite snabbt om det finns något jag kan ha på mig ikväll för jag ska iväg på Balkan party i göteborg. Men jag har reservkläder i väskan om jag inte hittar något, så har jag dessutom Saras garderob där kan man hitta något också.
Nu måste jag dock packa väskan fort och göra de sista små grejerna innan jag åker iväg. Men ni får ha en grym fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela