Manuela

-

Publicerad 2011-02-12 10:35:48 i The diary,

Jag har varit frånvarande från bloggen ett tag nu, allt beror på att jag har satt skolan, vänner och annat i första hand så bloggen har fått stå still lite. Under de senaste dagarna her det skett lite förändringar mig. Jag har till exempel blivit blond! Det var oplanerat men det blev som det blev så aja jag kan leva med det i någon vecka sen blir det troligtvis mörkare igen.
Idag kommer jag inte ha så mycket tid att uppdatera i bloggen fö jag måste in i duschen, raka benen, duscha och så. Sen ska jag iväg till Trollhättan där jag ska vara med Sara&Zeljka, vi ska till kyrkan och sen ska vi fixa oss inför ett party ikväll. Ska bli jätte skoj, jag, mamma, Zeljka och Sejla ska iväg och ha riktigt skoj. Det va så länge sedan jag var på en balkan fest så det ska bli riktigt skoj och klackarna kommer slå i taket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela