Manuela

Tror jag börjar bli sjuk...

Publicerad 2011-12-05 19:58:46 i The diary,

Ph: ur arkivet.

Hejsan!
Idag efter skolan gick jag till Zeljka, vi satte oss och åt middag. När vi sedan skulle fika och kaffet redan var klart kom Sara&Adnan, vi fikade alla tillsammans och sen löste lite korsord innan jag skulle iväg hem. Bussresan va en pina eftersom de snurrade i huvudet och så har jag fått hosta och är dessutom snuvig så jag har en känsla av att någon sorts sjukdom är på väg. Får försöka förhindra de så mycket som de går, för nu de sista 3 veckorna innan jullovet finns de så mycket skolarbeten som man ska göra så sjuk får jag helst inte bli. Ska ta en varm dusch, göra mig en kopp te och sen krypa ner i sängen och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela